Lion Kroeze

Een vleugje Darwin

 

Wanneer je het boek `The Secret` leest, richt het zich vooral op werk, geld en je daar goed over voelen. Buiten het feit om, dat werk en geld belangrijk is, was dat niet wat mij raakte. The Secret vertelde mij of gaf mij het antwoord op `het geloven in God`, gecombineerd met een vleugje Darwin en valt in een zin te bevatten God heeft alles bedacht en de natuur volbracht.

Feitelijk begon het met energetisch sturen van de planeten. waardoor er iets nieuws ontstond en bracht een dierlijk instinkt, gevolgd door een bepalend gevoel tot aan een bewust denkpatroon, waaruit we handelen.  Dit proces raakte me in essentie, dit gaf controle. De energetische aansturing (God) in mijn leven is mijn innerlijk, waarschuwende stem. Daar vertrouw ik op, want dat is in een continu proces overgeleverd aan testen, we noemen dat levenservaring.

Hierdoor leerde ik hoe ik naar mijn lichaam moet luisteren en hoe je een lichaam sterk kunt maken door de natuur haar werk te laten doen. Tijdens mijn bevalling, de ultieme natuur test, heb ik mezelf laten zien, dat mijn lijf met een beetje hulp van de verloskundige, het helemaal perfect kan laten lopen. Ik heb geen zwangerschapsgym of yoga gedaan want ik geloofde daar niet in. Ik heb geen enkel boek over zwangerschappen gelezen. Wel heb ik mijn ex gevraagd als ik een vraag heb dan zorg jij voor de antwoorden. Tijdens de eerste echo vertelde ik waar ze lag, ik was op dat moment 9 weken zwanger. Mijn hb was 9.1 en het was me duidelijk dat ik een perfecte zwangerschap had. De bevalling duurde 7 uur en gebeurde uiteraard thuis, een gezonde dochter ter wereld gebracht en ik had geen scheurtje, knipje of hechting. Dat voor een eerste keer!!

All rights belong to its author. It was published on e-Stories.org by demand of Lion Kroeze.
Published on e-Stories.org on 11/27/2009.

 
 

Comments of our readers (0)


Your opinion:

Our authors and e-Stories.org would like to hear your opinion! But you should comment the Poem/Story and not insult our authors personally!

Please choose

Previous title Next title

More from this category "Philosophical" (Short Stories in dutch)

Other works from Lion Kroeze

Did you like it?
Please have a look at:


Bernard Weinstein - Lion Kroeze (Mystery)
A Long, Dry Season - William Vaudrain (Life)